Romania – Spania castiga 2 invitatii cu Jack!

dragii mei, iata ca am ajuns si la ziua in care organizez primul concurs pe blog. si sunt foarte onorat ca el sa fie organizat cu ajutorul Federatiei Romane de Rugby. astfel. o sa incepem cu ce e mai important. ce castigati? o sa castigati doua invitatii la meciul dintre Romania si Spania (din cadrul Cupei Europene a Natiunilor) de sambata 6 februarie, ora 14:00 ce va avea loc pe stadionul Arcul de Triumf din Bucuresti. castigatorul concursului ce va  fi anuntat pe 5 februarie ora 12 noaptea deci cu 38 de ore inainte de meci, apoi va primi de la mine personal cele doua invitatii (facem poza, ne pupam), iar eu va promit ca reusesc sa dau de voi si sa va inmanez premiul.(stabilim pe mail sau la telefon exact cum se va intampla asta)

ce trebuie sa faceti voi e simplu(ma gandeam sa pun ceva mai util de genul “spalat vase”, “calcat rufe”, “facut lucrari de licenta”, dar merge si asa). vreau sa imi raspundeti la urmatoarea intrebare: Daca voi ati avea un club de rugby, ce nume i-ati da?

in nume daca va este mai usor puteti sa integrati si numele orasului, adica Bucuresti. chestia asta se leaga de un proiect al meu de viitor, ce s-ar concretiza in infintarea si sustinerea unui club de rugby de amatori, facut pe bune. cum am vazut eu si visat prin anglia. daaaar sa revenim. astept raspunsurile voastre sub forma de comment sau pe mail la thejackrider@gmail.com. dupa cum am zis, eu le primesc pana pe 4 februarie ora 23 59. dupa fac  biletele si trag la sorti. raspunsurile ca sa intre in concurs trebuie sa fie insotite de o adresa de mail si eventual un numar de telefon (va dau eu un SMS, daca a iesit al vostru).

doresc sa multumesc astfel Federatiei Romane de Rugby, care a organizat o foarte misto intalnire astazi, din care a rezultat si concursul. de altfel incerc sa ma angajez sa fac de astazi mai multe pentru rugby, acest sport pe care vi-l doresc si voua.

va astept,

jack.

Fericitul castigator in urma extragerii este Damian. Ti-am trimis mail cu instructiunile si te astept sambata la meci sa ii sustinem impreuna pe baieti!

~ by Jack Rider on January 30, 2010.

3 Responses to “Romania – Spania castiga 2 invitatii cu Jack!”

  1. I say: “All Jacks” :)), dar poate are cineva o idee mai buna!

  2. […] Ciobanu, Sorin Rusi Simona,  Mirel, Bogdan, Cristi, Adi, Tomizza, David, Lucian, Mihai, Teofil, Jackrider) la o intalnire cu conducerea Federatiei Romane de Rugby cu scopul de a viziona un film despre […]

  3. Partizan Bucuresti! (adresa la post)

Leave a Reply

 
