The Tiger Lillies

…. or how my mind was blown away.

The+Tiger+Lillies+Simpsons_Style_by_Elusive_Ange

Printr-un extrem de ciudat joc al sortii am ajuns vineri seara sa imi traiesc un vis. Nu imi explic nici acum cum exact s-a intamplat. Am primit un telefon de la tata in dimineata zilei cu pricina intrebandu-ma daca merg la Tiger Lillies (la Teatrul Metropolis) in seara aia. Evident am crezut ca se face misto de mine. Dupa vreo 10 minute de dezmeticeala am intrat in apoplexie semi-violenta pentru ca nu aflasem de concertul asta, dar stiam ca am nevoie cu disperare de bilete. Dupa o aventura demna de un roman am reusit sa fac rost de ultimele bilete, desi cam toata lumea, inclusiv cei de la carturesti stiau ca biletele s-au epuizat demult. Se pare insa ca in ziua concertului s-au pus in vanzare biletele neridicate dupa vanzarea online, asa ca am avut un noroc chior si am reusit sa le cumpar in ultimul moment.

Astfel zis am ajuns la concert. Cand au aparut pe scena am avut sentimentul ca visez, ca sunt acasa si ma uit pe un Youtube ultra HD. Orice era plauzibil mai putin faptul ca ma trezisem dimineata ca un cetatean normal care se intreba la ce ora e la TV meciul de rugby cu Italia si ajunsesem seara sa stau intr-o sala de teatru, dupa ce am platit mai nimic pe niste bilete, sa am un loc excelent si sa vad si ascult The Tiger Lillies in Bucuresti. A fost magic. Pot spune fara sa exagerez ca a fost cel mai reusit eveniment cultural la care am participat vreodata. Orice asteptare aveam inainte mi-a fost cu mult depasita. Nici acum nu imi vine sa cred, dar am biletul care zice totusi ca am fost acolo.

Ce fac oamenii astia 3 pe scena nu e un concert. E un intreg spectacol. E o lectie de muzica, de creativitate, de teatru, de profesionalism. Totul este perfect de la sonorizare, la lumini, la scenografie. Nu are rost sa ma apuc sa va povestesc prea multe pentru ca este imposibil pentru mine ca simplu individ sa gasesc cuvintele ce ar exprima perfectiunea.

Au promis ca se vor intoarce. Sper sa se intample asta cat mai repede. Daca nu se va intampla totusi asta am sa fac tot ce pot pentru a ii mai vedea macar odata. E un eveniment din categoria “you had to be there to belive it”.

jack.

~ by Jack Rider on November 15, 2009.

3 Responses to “The Tiger Lillies”

  1. luckily i introduced you to them.

  2. yes you did :)! si te mentionez foarte des cand vine vorba de ei si iti sunt foarte foarte foarte recunoscator pentru asta.

    later edit: dupa tata care m-a dat cu capul de Waits pot spune ca ai fost a doua Revelatoare din viata mea cu nenea astia.

  3. you re welcome

Leave a Reply

 
