religion is also hot!

pastrand nota postului anterior am zis sa va arat ceva misto gasit de mine pe net, in cautarea unui mai vechi cantec de la Creedence coveruit la un moment dat de Shlomo. am dat astfel peste baietii astia. ei se cheama Graveyard Train (cum se chema si cantecul de la CCR pe care il cautam), sunt australieni si si-au creat pripriul lor gen muzical oarecum. desigur inovatia nu e totala, dar si-au gasit un fel de sound si background al lor ce ii face oarecum inovatori in domeniul lor. se cheama horror country din cate am citit eu. or sa aiba si un album in curand. mie mi-a placut mult cum suna. de asemenea pot spune ca m-a incantat si videoclipul care nu foloseste niste mijloace hyper super complicate, dar creaza o poveste misto si o atmosfera ce ajuta foarte mult formatia in transmitere.

pacat ca pe la noi nimeni nu inoveaza cu nimic, iar la capitolul videoclipuri e o jale biblica. e trist, dar poate nu o sa mai fie.

jack.

~ by Jack Rider on November 6, 2009.

Leave a Reply

 
