work in progress

De multe ori cand faci o lucrare treci prin mai multe etape ale ei. Cand m-am apucat de afisul asta am crezut ca o sa o rezolv de la primul. Tare rau m-am inselat cu asta. Va arat mai jos in ordine toate variantele de afis propuse pana cand am ajuns la cea din urma ca va fi si varianta oficiala pentru spectacolul “Doctor fara voie” de Moliere, premiera ce va avea loc la Teatrul Anton Pann din Rm. Valcea.

Dupa cum spuneam de la primul la cel final:

afis-doctor-1

afis-doctor-22

afis-doctor-31

afis-doctor-4

afis-doctor-5

afis-doctor-62

afis-doctor-7

hope you like them.

jack.

~ by Jack Rider on April 28, 2009.

4 Responses to “work in progress”

  1. imi sustin punctul de vedere!

  2. cred ca se vede clar evolutia! (cu sincope)

  3. in mod cert ultimul imi place cel mai mult si mi se pare cel mai adecvat. :*

  4. Nu stiu cum s-a ajuns la ideea ca teatrul ar trebui sa aiba mereu pentru spectacole acelasi tip de afise plictisitoare, care pot parea pentru unii sugestive dar de fapt nu spun nimic.

    Sincer, primul si penultimul erau cele mai faine, dupa parerea mea. Justificarea tine e perioada in care traim, iconic times.

    Ultimul e asa de banal si din seria s-a mai facut de ateatea ori, ne-am plictisit.. Stiu ca acela a fost acceptat.

    No ofense to Jack sau Teatrului Anton Pann.

Leave a Reply

 
