transfer


iata ca va prezint si “transfer” un scurt metraj ce incearca sa dezvolte tema corpului uman intr-un posibil viitor. nu vrea sa fie S.F. sau mai stiu eu ce. poate e utopic, poate e absurd. multumesc mult actritei lala misosniky pentru ajutorul dat si interpretare. multumesc celor ce mi-au pus la dispozitie materialele necesare pentru film. multumesc Shlomo pentru coloana sonora. a fost foarte fun de facut. sper sa fie si interesant macar de vazut.

jack.

~ by Jack Rider on February 7, 2009.

5 Responses to “transfer”

  1. Fain!

  2. As vrea sa stiu in ce conditii se poate intra cu un banner pe acest blog?

  3. in conditii de ploaie…:)) pai imi trimiti un mail la jackridersbox@gmail.com cu link-ul pe care sa il aiba banner-ul si cu cu banner-ul 🙂 si daca se aproba de redactie il pun eu in 1 zi 2. daca cumva ai doar linkul si nu si bannerul poate fac eu unul daca am timp. el trebuie sa aiba 182 pixeli latime si intre 70 si 110 pixeli inaltime. 😀 si rezolutie ok.
    astept un mail.

  4. aaa si putem de asemenea si sa link exachange…asa ar fi frumos..

  5. frumos scurtu. lala e ueber-cool!!!

Leave a Reply

 
