Un melc cere indicatii !

shlomo-print

Suie Paparude: “Din trei se nasc doi/Din doi,unu’i tampit/Si celalalt e fraier ca nu zice nimic.”

Ma framanta de multa vreme o problema. Sincer sa fiu ma framanta cam din ziua ultimului concert al maretului si usor megalomanicului pe alocuri proiect Shlomo. Aceasta intamplare vesela si dramatica (doar asa poate fi o opera cu prea multe prim soprane) va implini anul asta 6 ani de la chinuita fondare. Ca sa explic pe scurt despre ce e vorba in Shlomo am sa ma rezum la o singura fraza. Shlomo e o formatie care a incercat diverse formule si abordari, ea avand ca membrii statutari, fondatori si eterni pe subsemnatul, Tudor (chitarist si cablagist sef) si Damian (iregulat si perpetuu producator de zgomot). Asta e Shlomo – factory of noise. Ce a fost pana acum e prea putin relevant. Noi ne indreptam cu vasnic avant spre viitorul luminos.
Fara sa mai lungesc mult discutia asta a noastra, am sa va povestesc cu ce scop ma infatisez eu voua cu toata povestea asta despre legendele noastre rock. Pe scurt va cer un sfat, sau o parere. Pe lung am sa va rog sa imi spuneti daca voi ati incerca sa va faceti o formatie sau ati avea una deja ce gen credeti ca ati aborda? Ce v-ar placea sa ascultati de la voi insiva? Imagineaza-ti pentru un moment ca esti o legenda rock ce canta in Shlomo. Ce ai vrea sa oferi maselor ce iti urla numele. Fiind oarecum un moment in care Shlomo ar putea sa demareze din nou in tromba si sa lase Metallica, Rolling Stones si U2 intr-un nor de praf al anonimatului am dori sa primim de la voi o indicatie. Pe ce sosea a muzichiei sa o luam? Highway to hell, Route 66 sau Electric Avenue? Sunt si suntem deschisi la orice fel de sugestie: muzicala, culturala…orice. Sugestii pe care le astept cu drag sub forma de comment sau pe mail.

jack.

P.S. De asemenea cine voieste lamuriri suplimentare e liber sa le ceara.

~ by Jack Rider on January 12, 2009.

8 Responses to “Un melc cere indicatii !”

  1. HA!
    asta e tot ce am de zis.

  2. ana crede ca Shlomo este o mare greseala a istoriei. asa… ca sa fie public.

  3. shlomo must live!
    (nu de alta, dar eu n am vazut niciun concert)

    siiiii….nu cred ca damian e chiar iregulat muhahahahah

  4. :)))) you knowz him? i knowz you?
    (sa te aflam, sa te invitam)

  5. 😛

  6. HAHA. daca-i explici lu Tudor dilemele tale, iar face un atac de sobrietate.

  7. Nu vad cu ochi buni ceea ce ceri tu aici.. Daca trupa a luat forma ar fi trebuit sa stiti..fie si numai voi cei trei membrii de inceputuri, ce vreti sa oferiti maselor..voi sa fiti cei care ne dati un sound nou, ceva bun, ceva ce sa ne placa..tind sa cred ca se gasesc ascultatori pentru orice gen muzical si pentru orice formatie.. Nu noi ar trebui sa va spunem ce ne placa…voi ar trebui sa vedeti daca noua ne place ceea ce faceti voi! E oarecum trist faptul ca ceri ca publicul sa va indrume incotro.. Primul lucru ce ar trebui sa determine identitatea unei trupe este muzica pe care o canta.. si astfel sa fie perceputa de catre cei din jur.. nu publicul sa fie cel care va formeaz pe voi si va defineste..

  8. oameni discuta..ei emit pareri, iar din aceste pareri se poate sau nu naste vreo idee buna. poate la fel de bine sa nu se nasca nimic. dar eu nu am propus decat o discutie, nu am cerut nimanui sa decida pentru noi.

Leave a Reply

 
