anunt important

     News flash !
Clubul la care eu cu onor lucrez “The Buddhist” pe numele sau, licenta cumparata de la francezii de la Buddha Bar Paris. Angajeaza una bucata DJ si una bucata MC. Baieti sau fete, nu prea conteaza important e soiul lor.
Interviul se va da cu mine si cu inca un manager de la club. Astept CV-urile voastre, sau macar un scurt mail de la voi la adresa thebuddhistbox@gmail.com . Jobul este foarte ok, iar salariul zic eu ca este unul bun. Cat despre echipa, va spun eu ca va fi una foarte foare misto.
Toate detaliile le veti primi daca veniti la un interviu.
Bafta multa!

jack.

~ by Jack Rider on February 20, 2008.

6 Responses to “anunt important”

  1. da` perioada de training nu-i?

  2. ba da este. Trainingul se va face cu mine in mare si probabil si cu un DJ din Brasov. Acum sa nu va speriati sa credeti ca e ceva mega complicat. Dar trebuie sa ne placa omul si sa intre in echipa.

  3. credeti nu “crede-ti”!!!

  4. As vrea si eu daca mai este valabil anuntul, pt angajare ca dj sau mc. Sunt si dj si mc , am lucrat 12 ani in discoteci , 5 ani de radio, 2 de televiziune dar mai bine dati voi verdictul vazandu-ma in action. Ms mult de intelegere. Sanatate maxima si muzica buna !

  5. As vrea si eu daca mai este valabil anuntul, pt angajare ca dj sau mc. Sunt si dj si mc , am lucrat 12 ani in discoteci , 5 ani de radio, 2 de televiziune dar mai bine dati voi verdictul vazandu-ma in action. Ms mult de intelegere. Sanatate maxima si muzica buna ! 0730 968 800

  6. Those were the days…

Leave a Reply

 
