Cupa lui Davis

Nu inteleg!! Pur si simplu nu pot sa inteleg de ce este Victor Hanescu este in continuare in echipa de Cupa Davis a Romaniei. Dupa ultimele 6 meciuri ale sale pentru Romania, din care a pierdut…da, sase. Dupa ce in ultimii trei ani nu a mai avut vreun rezultat notabil la vreun turneu important. Dupa ce ne exaspereaza pe toti meci de meci, de am ajuns sa nu ma mai pot uita la Cupa Davis. Vin si imi pun intrebarea: amanta cui e Hanescu?
Pentru ca alta explicatie nu pot sa imi gasesc.

In aceste zile de casapire inter-natiuni in care echipa Frantei cu un Tsonga al naibi de enervant dar de ce sa nu recunoasc foarte bun, cu un Gasquet care pare sa castige meciuri doar prin faptul ca mai arunca o privire in pauze pe clasamentul ATP (unde e locul 7 in lume), dar cu o echipa de dublu slaba a Frantei, desi tocmai au facut finala la Australian Open, vin si imi pun o intrebare zic eu justificata : daca tot pierdem oricum meciurile in care nu joaca Andrei Pavel, de ce sa nu incercam altceva in afara de Hanescu? Eu votez Mergea.
In alta ordine de idei avem o echipa de dublu formata din Mergea si Tecau, sau cum foarte misto glumea tata Mergeasitecau, care ar putea in viitor sa fie baza constructiei unei noi echipe de Cupa Davis..pentru ca vrem nu vrem intr-o zi Pavel se va retrage. Pavel despre care spun inca o data si am sa spun de fiecare data voi avea ocazia, este dupa mine cel mai bun jucator roman al tuturor timpurilor.
Sper sa avem bafta mai multa la urmatoarea tragere la sorti pentru Cupa Davis, si un Hanescu mai putin.

jack.

P.S. Intrebare foarte serioasa : cine merge la primavara la tenis avec moi?

~ by Jack Rider on February 10, 2008.

Leave a Reply

 
