depend

Observ nu lipsit de interes ca se poarta dependentele. De toate felurile. De nu ai o dependenta nu esti domne` in rand cu lumea. De orice fel. Fie ea cat de marunta, aparent neinsemnata pentru restul lumii, o dependenta este absolut necesara la casa omului. Defapt indraznesc sa emit ipoteza ca omul recent e incapabil sa traiasca fara ele.
Am prieteni dependenti in toate domeniile.Dar absolute toate. Mentionez ca nu vreau sa ma inscriu in curentul modern conform caruia e cool sa spui ca ai prieteni dependenti de diverse (toxicomani de toate culorile in general), current foarte la moda in ultima vreme.   Observ ca multi il practica. E un fel de dependenta prin tangenta. Iar practicatii lui isi acorda o aura de Bruslee, cu puternice conexiuni in lumea cool-interlopa. Dependenta se ataseaza omului ca un accesoriu fara de care el ajunge sa creada ca si-ar pierde o considerabila parte din aura lui curcubeica.

Ma intalnesc cu anumiti prieteni, si mare parte din discutie decurge in contextul in care nici unul dintre noi nu are problem reale de viata, dar ne plangem in continuu de dependentele noastre. Ca prea fumeaza, ca prea dorm, ca prea bea ca prea stau in casa.   Frumos, nu? La asta cred ca se dovedesc cu adevarat utile dependentele noastre. La vaitat.
A mea e mai jos (una dintre ele). Le astept pe ale voastre. Sau puteti sa imi spuneti de ale mele.
Numele meu este Jack am 20 de ani si sufar de incapacitatea de a termina majoritatea lucrurilor incepute. Ma tratez.

Tu?

jack.

~ by Jack Rider on January 6, 2008.

3 Responses to “depend”

  1. eu nu am dependente. dar le creez pt altii :D. altfel iti pot vorbi de multe alte tipuri de dependente: liniare, exponentiale, functionale, dinamice si statice. aplicate in orice domeniu: economico-financiar, matematic, statistic, al bazelor de date… sa continuu?

  2. Buna, sunt Andreea si nu sunt imorala, nu ingras si nu sunt nici ilegala. Daca nu ai deja o dependenta sau mai vrei una, poti fii dependent(a) de mine!

  3. sunt dependenta de mess si de scaunul pe care stau si acum si nu vreau sa ma tratez :)) =)) sunt de parere k dependenta mea e benefica pt altii (sunt un isus feminin al messengerului) si oricum nu imi pasa =)) ;;)

Leave a Reply

 
