Târg

Vând o găina, e slabă.
Dacă vrei iţi vând şi grătarul ăsta
Destul mi-ai prăjit ficatul pe el

Măcar de ai fi ştiut să faci ficat

Nu ştii nimic.
Făcut de tine si propriu-mi ficat îmi displace.

Găina nu face oua de aur
Dar asta nu o să o deranjeze niciodată,
E găina si asta îi este suficient
Dacă ar fi fost cocoş…

De ce o vând întrebi ?
O vând…aşa… ca să îi cumpăr ouăle mai târziu
Ca sa păstrez relaţia asta vie,
Atunci când îmi vei vinde oua va trebui sa te târguieşti
Eu o sa le vreau gratis
Si o să rămâi tu, găina şi ouăle.

Eu rămân cu ficatul
Vând ficat.

jack.

~ by Jack Rider on December 29, 2007.

Leave a Reply

 
