amenintarea botezului

Eu cant. Intr-o formatie de o calitate subiectiva. Calitatea este o problema, principala insa este constanta. Cantam rar, destul de spre foarte rar. Uneori s-au intamplat sa fie si ani intre concerte.
Duminica mare sedinta oficiala intre cei 3 actualmente componenti ai formatiei. Printre discutii pe care momentan le voi tine sub juramant de confidentialitate (dar e de bine va promit), s-a ridicat problema schimbarii numelui. Actualmente formatiunea noastra se numeste Shlomo. Problema ridicata este: nu cumva numele asta tinde sa nasca oarecare banuieli neplacute legate de iudaism. Ca sa ii dau dreptate lu` Tudor am primit destul de des intrebari de genul : “ce sunteti evrei?”, “ce aveti ma cu evrei?” sau “da ce e aia Shlomo?”. Insa pana acum am gasit Shlomo ca fiind un brand destul de bunicel.     Are totusi cateva din calitatile importante ale unui brand: e usor de retinut, e scurt, e pronuntabil si aduce a ceva oarecum funny. Dar poate totusi astea sunt doar parerile mele…deformate fiind de faptul ca I came up cu brandul si ideea.
Astfel ma infatisez in fata dumneavoastra cu intrebarea:
E Shlomo de schimbat? Scurt si la obiect.

Astept parerile si comentariile voastre pe blog sau pe YMS. Va spun in cateva zile ce cred eu si la ce concluzie am ajuns. 🙂

jack.

~ by Jack Rider on December 17, 2007.

4 Responses to “amenintarea botezului”

  1. deci merge commentul asa ca va rog, cu rautate comentati! 🙂

  2. ioana comenteaza cu rautate 😛

    lasa,ma…ca vin si tragem o colaborare si va scot din anonimat,oameni va fac :>

    p.s.e funny shlomo…doar ca ar trebui sa schimbati locatia concertelor,adica sa sa se mai tina si in alte locuri…si sa recurgeti la anumite chestii ca sa “prindeti” la public,sa invatati sa va vindeti brandul-stii la ce anume ma refer

    >:D< :*

  3. iti zic ca eu ca e lumea geloasa. vrea sa fie si eu precum melcul shlomo

  4. eo zic sa taiati din litere. in loc de “shlomo” sa se cheme “hlomo”. sau mai rau: “lomo”

Leave a Reply

 
